Łap chwilę !

     Pod tym właśnie tytułem widnieją ostatnie zdjęcia w mojej galerii.


     Każda chwila jest inna i wyjątkowa. To jak widzisz pewną rzecz w danym momencie nie znaczy, że za kilka sekund tak samo ją odbierzesz.


       Kiedyś wybrałam się z koleżanką na spacer podczas , którego obie robiłyśmy zdjęcia. W zasadzie zatrzymywałyśmy się przy tych samych obiektach. Później jak zrzuciłyśmy zdjęcia okazało się, że są różne. I nie chodziło tu tylko o to pod jakim kątem je robiłyśmy ale bardziej o to jak postrzegałyśmy tę rzecz i co chciałyśmy uchwycić.


      Tak samo jest z naszym nastawieniem do odbieranych rzeczy w danej chwili. Wszystko zależy od nastroju. Inaczej widzę wszystko jak jestem smutna, rozczarowana a inaczej kiedy jestem radosna i pełna energii. I gdybym zrobiła zdjęcie dwa dni z rzędu w tym samym miejscu, patrząc na tę samą rzecz ale w innym nastroju, wyjdą zupełnie inne zdjęcia. Dlatego ważne jest by łapać te chwilę bo każda jest inna.


      Powyżej wstawiłam fotkę , którą w zasadzie mogłabym skasować bo nie jest wyraźna. Fotka zrobiona przez przypadek, niedbałość czy ot tak. Jednak  dla mnie stała się wyjątkowa bo obrazuje to o czym właśnie piszę. Można zauważyć jak w ułamkach sekundy potrafi zmienić się obraz.


     Nie jestem specem od fotografowania, nie mam nawet dobrego sprzętu ale wiem jedno, że najważniejsze to robić zdjęcie sercem by po latach dobrze wspominać te zapisane chwile.

 

Write a comment

Comments: 0
trwa inicjalizacja, prosze czekac...

CashbackRabat.pl