Błyskawiczna szarlotka.

Witam!

 

Dziś mam dla Was przepis na szybką szarlotkę. Przepis dostałam od koleżanki Beti Dziś w ogrodzie przy kawce degustowałyśmy.Jest pyszna.

 

Proszę przygotować :

 

szklanka cukru

szklanka mąki

szklanka kaszki manny

1,5 łyżeczki proszku do pieczenia

kostka masła

8 jabłek

 

Wykonanie :

 

Do naczynia wsypać cukier, mąkę, kaszkę oraz proszek do pieczenia. Dokładnie wymieszać i podzielić na trzy części. Przygotować małą blaszkę, ja użyłam tortownicy i dlatego moja szarlotka jest niższa. Rozsypać jedną część mieszanki równomiernie po blaszce. Teraz obrać jabłka i zetrzeć na tarce, na dużych oczkach. Podzielić na dwie porcje. Jedną rozsypać na blaszce. Następnie rozsypać następną część mieszanki  na to drugą część jabłek i na koniec ostatnią część mieszanki. A na to wszystko zetrzeć masło i posypać na wierzch. Teraz wkładamy na godzinę do piekarnika i pieczemy w 180 stopniach.

 

                                                          Życzę smacznego bo smaczne !

 

 

 

Write a comment

Comments: 8
  • #1

    Domownik S Tno (Sunday, 12 October 2014 21:52)

    MMMMm pyyycha :D

  • #2

    Aga (Monday, 13 October 2014 11:29)

    Sama robię taką szarlotkę a z gałką lodów i bitą śmietanką to poezja. Polecam.

  • #3

    Jolka Kwiatkowska (Monday, 13 October 2014 21:19)

    Następnym razem będą i lody i śmietana :)

  • #4

    gosc (Tuesday, 14 October 2014 10:08)

    Ciekawa jestem jak wygląda po przekrojeniu, bo jeżeli mam być szczera prezentuje się raczej kiepsko i niziutka w tej tortownicy.

  • #5

    Jolka Kwiatkowska (Tuesday, 14 October 2014 18:25)

    Dlatego potrzebna jest mniejsza blaszka, ja miałam za dużą jak na ten przepis. Jednak pamiętam jak w pewnej restauracji podali mi szarlotkę z lodami to też byłą niziutka. No ale to moja pierwsza w życiu więc nie wiem jaka powinna być.

  • #6

    anonim (Tuesday, 14 October 2014 18:55)

    Naprawdę pierwszy raz robiłaś szarlotkę Jolka? Teraz czas na sernik ;)

  • #7

    ana (Wednesday, 15 October 2014 20:14)

    Super! Czekam na kolejne przepisy!

  • #8

    gosc (Tuesday, 21 October 2014 22:20)

    W restauracji to pewnie była tarta z jabłkami...

trwa inicjalizacja, prosze czekac...

CashbackRabat.pl