Strzeżcie się telefonicznych konsultantów z ORANGE

W dniu 06 marca dostałam telefon od konsultanta Orange. Pomimo, że powiedziałam, że ja mam nr w innej sieci, pan był tak miły i przedstawił mi swoją ofertę.

 

Oferta była kusząca bo za 1 zł na doładowania za 35 zł miesięcznie mogłam mieć jeden z najnowszych telefonów, Nokie Microsoft Lumie 532.

 

Machnęłam ręką, a niech tam, takie super warunki. Zapytałam pana , gdzie haczyk ale on mnie zapewniał, że nie ma żadnych. Hm i kto by się nie skusił. A że mam też dobrego smartfona postanowiłam zrobić prezent dla syna.

 

Niestety radość nasza trwała krótko, zalewie dwa dni, do przyjazdu kuriera. Szczelnie zapakowane pudełko a w nim... Samsung GT-S5611 , jak na załączonym obrazku.

 

Dwa dni później zadzwonił ponownie konsultant z zapytaniem czy otrzymałam,uwaga...Samsunga. Kiedy powiedziałam, że umowa była inna a rozmowa była nagrywana, pan po prostu się rozłączył.

 

Oczywiście w ciągu 14 dni umowę można rozwiązać a telefon odesłać ( na koszt własny) to jednak kosztowało mnie to trochę nerwów.

 

Mam nauczkę, że jeśli chce się telefon to lepiej udać się do salonu.

 

Pozdrawiam


Jolka Ka.

Write a comment

Comments: 0
trwa inicjalizacja, prosze czekac...

CashbackRabat.pl