Zimowy konkurs rozstrzygnięty !

     20 marca w trzemeszeńskim Domu Kultury odbyło się wręczenie nagród uczestnikom konkursu fotografii mobilnej,edycji zimowej. Tym razem w konkursie wzięło 21 osób. Jury przyznało trzy nagrody oraz trzy wyróżnienia.

      I miejsce zdobyła moja koleżanka Ewka Choniej. Ja zdobyłam miejsce drugie :)

       W tej edycji postawiłam na oryginalność i chyba się opłacało. Moje zdjęcia zdobyły miano twórczych a o drugim miejscu przesądziła ta różowa torba :)

       No to teraz czas zacząć myśleć o edycji wiosennej. Chcę tylko przypomnieć, że konkurs składa się z czterech pór roku. Konkurs kończy się na lecie a o nagrodę niespodziankę ubiegać się mogą osoby, które udział biorą we wszystkich czterech częściach.

       Życzę powodzenia wszystkim uczestnikom ( również sobie ) w konkursie wiosennym.


    Pozdrawiam


Jolka Ka.

Write a comment

Comments: 1
  • #1

    Alis (Monday, 04 May 2015 09:20)

    Cieszę się, ze zajrzałaś i zostawiłaś komentarz :)
    Twoją złotą myśl również mam zapisane, tą o Arce :)))

    Zdjęcia piękne. Rzeczywiście twórcze. Miałaś pomysł i kolor i te perełki . Zaskoczona sie poczułam.
    Pozdrawiam z uśmiechem Ala

trwa inicjalizacja, prosze czekac...

CashbackRabat.pl