Ale heca !Jedliście już takie lody ?

Śmietankowe, czekoladowe, owocowe, miętowe a nawet smerfowe...ale takie ?

Gniezno. Moja, przepraszam nasza ulubiona (moja i męża) cukiernia. 

Na rogu ul. Warszawskiej i Placu 21 stycznia znajduje się Cukiernia Królewska. Ilekroć mamy chwilę wolnego czasu wpadamy tam na kawkę. 

 

Bardzo miła obsługa, bo dziewczyny są na prawdę świetne.

A przy tym bardzo duży wybór ciasta i lodów.

 

No właśnie lody. Jak dotąd jadłam o różnych smakach, jednak o takim smaku to nawet bym nie pomyślała. Co więcej tego warzywa nawet nie lubię. 

 

Tak, właśnie warzywa.

Świeży zielony ogórek !

Jak smakuje ? Jak słodka mizeria, której nie znoszę. A lody są po prostu pyszne.

Tak więc jeśli jeszcze takich nie jedliście to może warto wyskoczyć do Gniezna ?

Jeśli zaś ktoś nie lubi lodów polecam kawkę i ciasteczko.

Pozdrawiam

Jolka Ka.

Write a comment

Comments: 4
  • #1

    Maja (Friday, 01 May 2015 11:47)

    Ciekawe, jak smakują te lody. Niestety rzadko jestem w Gnieźnie i pewnie nie będę miała okazji ich spróbowac. Pozdrawiam. :)

  • #2

    Jolka Ka. (Friday, 01 May 2015 12:50)

    Lody ogorkowe moge goraro polecic. Smakuja jak slodka mizeria :) Rowniez pozdrawiam :)

  • #3

    e-FIORE (Sunday, 03 May 2015 17:57)

    U Nas w firmie w większości jadamy BAKALIOWE, ale te ogórkowe kuszą i to nawet bardzo....;-)

  • #4

    Jolka Ka. (Monday, 04 May 2015 00:38)

    Bakaliowe, moje ulubione...ale ciekawosc wziela gore :)

trwa inicjalizacja, prosze czekac...

CashbackRabat.pl