Jak ochronić komputer ?

Co zrobić kiedy pod każdym linkiem siedzi reklama ? Ja już na szczęcie wiem.

To już nie pierwszy raz kiedy to klikając obojętnie w jakiś link wyskakuje mi reklama. Zdarza się, że nawet nie jedna.

A by wejść na stronę swojego banku czasami zajmowało mi to pół dnia. Czasami po kilkunastu kliknięciach w link i wyskoczeniu masy reklam rezygnowałam z dalszych prób. A że nie jestem informatykiem to  już nawet chciałam bank zmienić, zwalając całą winę na nich.

 

Ponadto na moim blogu jak i na innych stronach pojawiały się reklamy w postaci banerów (np kup teraz , zainstaluj teraz itp.) zasłaniając mi prawie całą widoczność strony, a na niektóre strony  nie wchodziłam w ogóle bo wyświetał się alarm o zagrożeniu strony z rysunkiem robala. Dotyczyło to również mojego bloga i już nawet byłam wściekła, że ktoś mi tego wirusa tam wrzucił.

 

Moje poirytowanie sięgało zenitu i doszłam do wniosku, że znów kolejny raz muszę sformatować komputer.

Niestety jak wiecie wiąże się to z wieloma problemami. Trzeba przerzucić wiele plików na dysk D by nie utracić tego. Jednak wszystkie zainstalowane programy tracimy, i znów czeka nas mozolna praca z instalowaniem ich na nowo.


Jednakże postanowiłam najpierw poszukać informacji w necie, przecież od tego jest. I dowiedziłam się, że moje problemy zwiazane są ze złośliwym oprogramowaniem. To ono odpowiedzialne jest za reklamy w linkach czy fałszywe alarmy.

 

Po nitce do kłębka i trafiłam na ciekawą stronę, gdzie znajdują się programy do usuwania złośliwego oprogramowania. Ściągnęłam jeden z nich i faktycznie pomogło.

 

Jeśli i wy zauważyliście u siebie podobne problemy polecam ów stronkę. Link poniżej :

 

Komputer świat - usuwanie złośliwych programów


Jeśli zaś ktoś ma inny bardziej skuteczny sposób to byłabym wdzięczna za podzielenie się informacją :)


Pozdrawiam

Jolka Ka.


Write a comment

Comments: 0
trwa inicjalizacja, prosze czekac...

CashbackRabat.pl