Lewa strona życia...

Lisa Genova to amerykańska autorka ale także doktor nauk medycznych w dziedzinie neurobiologii.Stąd też jej książki pisane są w spobób bardzo autentyczny.

 

 

Jej debiutem był "Motyl", który stał się amerykańskim bestsellerem. Jest to historia kobiety zapadającej na Alzheimera. Niestety jeszcze do tej książki nie dotarłam.

 

 

Jednak z wielkim sercem mogę polecić inną książkę "Lewa strona życia". Trzymając ją po raz pierwszy w rękach zastanawiałam się nad tym dla mnie troszke dziwnym tytułem. Okazuje się, że autorka przedstawia tu historię zapracowanej, bardzo wykształconej i mającej wysoką pozycję zawodową matki trójki dzieci, która pewnego dnia ulega wypadkowi samochodowemu. Uchodzi z niego z życiem natomiast zostaje dotknięta Zespołem pomijania stronnego (nieuwagi stronnej).Odtąd ta pełna energii kobieta nie dostrzega lewej strony. W pracy zarządzała zasobami ludzkimi teraz jej życiem kieruje rodzina, mąż i matka.

 

Wypadek zmienił jej całe życie ale pomógł jej zrozumieć wiele innych rzeczy. Kobieta była tak pochłonięta pracą , że życie osobiste prawie dla niej nie istniało. Chciała się piąć po szczeblach kariery, niestety któryś okazał się spróchniały.


Gorąco polecam

Jolka Ka.


ps' W chwili obecnej czytam kolejną książkę tej autorki "Kochając syna " - opowieść o chłopcu autystycznym.

Write a comment

Comments: 0
trwa inicjalizacja, prosze czekac...

CashbackRabat.pl