Projekt Zajawka Trzemeszno 2015 donGURALesko w Trzemesznie

W ubiegły piątek 04 września 2015 na terenie Magnolii odbył się Projekt Zajawka 2015, którego głównym organizatorem był Cezet.

Na scenie wystąpili:

Szpila (mój syn), Zielony,Cezet i Rap Chata, Adishon & Musiel, RR Brygada, Grizzlee, Kacezet, Mal Marti, Hopkins oraz największe gwiazdy imprezy RAS LUTA oraz jeden z najbardziej znanych raperów donGURALesko.

Imprezę rozkręcali Ginger & DJ Wojna

Gościła również słynna artystka Katarzyna Kossowska z Poznania, której prace moglismy podziwiać na miejscu. Kasia w trakcie namalowała obraz który wręczyła Burmistrzowi Trzemeszna.

05 wrzesnia 2015 (sobota) odbył się dalszy ciąg Projektu Zajawki 2015 podczas, którego przeprowadzono warsztaty wokalne, Break Dance i z rysunku i malowania.

Impreza okazała się jak dotąd najlepszą imprezą w mieście.

Już teraz czekam na kolejną Zajawkę 2016, ale to trochę cierpliwości na to.

Cezet wielki szacun dla Ciebie, ktoś musiał poruszyć tym miastem !

I ja tam byłam i wszystko widziałam ;)

I super się bawiłam :)

Pozdrawiam

Jolka Ka.

Write a comment

Comments: 0
trwa inicjalizacja, prosze czekac...

CashbackRabat.pl