Skąd pochodzą wulgaryzmy ?

Materiał przeznaczony dla osób 18+ oraz dla osób o silnych nerwach.Przeczytanie artykułu bierzesz na swoją odpowiedzialność :)

Nigdy dotąd jakoś nad tym się nie zastanawiałam. Jednak dziś kiedy znów upominałam mojego syna kiedy zaczął przeklinać (twierdzi, że rap bez przekleństw nie jest rapem) zapytał a skąd wiadomo, że to przekleństwa ? I tak naprawdę nie umiałam odpowiedzieć. Wiemy tylko, że to wulgaryzmy a stosowanie ich przeciwko nam może uwłaczać naszą godność.

I tyle w temacie.

 

Prawie każdy z nas używa takich "zakazanych" wyrazów.  Za używanie ich w miejscach publicznych można dostać nawet mandat od straży miejskiej. Sama niejednokrotnie przeklnę ( chociaż nie znoszę kiedy ktoś używa słowa k***a jako przecinka ) więc postanowiłam to sprawdzić.

 

Jeśli również macie ochotę na wiedzę z tego zakresu słownictwa to zapraszam na poniższy film :)

 

Uprzedzam , że w filmie tym użyto wulgaryzmów, hm które jak się okazuje nie od zawsze nimi były.

Write a comment

Comments: 0
trwa inicjalizacja, prosze czekac...

CashbackRabat.pl